ARA

Ben

Fotoğrafım
Kıyameti koparacaksın önce... Cenneti ondan sonra yaratabilirsin.

1 Şubat 2010 Pazartesi

deliler ve epilogsuzluklar-29

-hep
-aynı
-şeyi
-mi
-yapıyoruz
-nedir
-?
-seninki pek bi'
-sessizce oldu
-!
-bıraksana onu
-kendi
-hâline
-kendi
-tu
-sus
-ıp git
-dün
-işçesine
-ur va
-ne
-r
-mış
-lunca
-dikçe
-üp
-erek
-sızılanmaksızın

-fatih
-in
-tesiri
-susun bi' lan!
-hatlar karıştı gene.
-evet.
-ne demekteyiz?
-bence ne dememekte olduğumuz daha mühim.
-iyi de niçin?
-ve nasıl olacak ki o?
-ne demek istiyorsun?
-nasıl olacak?
-bir şey dememekte isek yani?
-ee?
-sus sen.
-sen bi' dur.
-lan hepiniz susun da şu açıklamasını yapsın.
-dememekte olduğun bir şey olamaz.
-çünkü edim için aktiflik elzemdir, diyeceksin değil mi?
-evet. hemen hemen bunu söyleyecektim.
-dememekte olduklarımız var, demeyerek, onları biz denmemiş eyliyoruz.
-ama bir tesirimiz y... heavmn...
-bir tesirimiz var.
-evet var.
-peki sen ne dersin?
-kim?
-kim?
-kim?
-bana mı seslendiniz?
-knock knock knockin' on heaven's door'u aç da bi' sonra söyleyeyim ne diyeceğimi...
-işte sonunda üstüne alınan biri çıktı.
-o benle konuşuyordu, o yüzden öyle dedi.
-tamam tamam.
-bir şey duydum.
-kimden?
-ne duyduğum, kimden duyduğumdan daha mühim değil mi?
-küçük beyinliyim ben, sen söyle hadi.
-descartes'ın dediklerine kendine bu yaftayı vuracak kadar bağlısın ha?
-ne münasebet!
-hani şu küçük beyinler kişileri, orta beyinler olayları, büyük beyinler fikirleri konuşurmuş ya? tıssıhhıhhıhha...
-hiç duymadım.
-vauv!
-ne oldu?
-pis giydirdi.
-o da nerden çıktı şimdi.
-basitleşiverdin.
-evet.
-bayağı basitleşti değil mi?
-hadi üstüne gülelim. nihohohahahaaa...
-o vakit biz de onun basitleşişine dahil olmuş...
-olmaz
-mıyız
-?
-sen yine pek bi sessiz kaldın.
-!
-tamam tamam.
-bu arada yine hatlar
-yun
-kal
-sığlaştırıcıktan kaçkınca giderdi trompet...
-misleşiverince
-ile
-şiğünip
-voluntas ve noluntas ve volle ve nolle ve ve ve ve ile ur
-gan yorgancı
-ükinüçi deryasından
-çıkagelmiş
-ve
-demiş
-ki
-:
-oh, dünya yokmuş!
-o değil de yine sessiz kaldı bu.
-!!!
-eeeh! yeter be.
-sen uyusana artık.
-evet, uyu da rahat edelim.
-evet evet.
-uyumalı!
-uyumalı!
-uyusun evet!
-yatsın artık!
-zıbarsın!
-yatmazsa asalım!
-evet asalım!
-asmayalım da besleyelim mi
-?
-sen yine...
-!!!!!!!!!!
-tamam sustum.
-durun bölmeyin.
-ayaklanma çıkaracaktık.
-neredeyse.
-neyse, kibar dille söylemeyi denesek?
-tamam.
-olur.
-bence de.
-bana uyar.
-siktirip giderek yatıver kardeşim hadi.
-bir budala gibi konuştunuz monşer.
-siz de pek bi' yapmacıksınız.
-ah ulu tanrı'm!
-yüce yaratıcı!
-keçürgen, bengi, erkli teñri'm!
-ya rabb!
-koca jehova!
-ya hazret-i allah!
-n'oluyo ya? bu ne furyadır böyle?
-ne oldu bunlara?
-ben de anlamadım.
-hey! sizi gidi cühela!
-sizi din düşmanları
-sizi
-yakmalı!
-sizi
-evet yakmalı!
-yakın şunları...
-sktrin gidin lan! yaraklarım! kendinize gelin!
-bu da kim?
-böylesini burada hiç görmemiştim.
-ben de?
-bu ne kabalık?
-ama bu saçmalığı durduran da o oldu yalnız?
-evet.
-ilgi çekici.
-buna bir yorumu olan var mı?
-var.
-söyleyiniz.
-şimdi değil...
-ne zaman?
-zaman mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder