ARA

Ben

Fotoğrafım
Kıyameti koparacaksın önce... Cenneti ondan sonra yaratabilirsin.

1 Şubat 2010 Pazartesi

deliler ve epilogsuzluklar-37

-erbain çıkartacak...
-ne yani, başka yolu yok mu?
-denemiyor.
-hayır, istemiyor.
-tamam işte denememiş oluyor.
-hayır, deniyor; görmüyor musun? ama istemediği için olmuyor.
-her neyse işte, saklanmaya yer arıyor velhasılıkelam.
-peki verim alabileceğinden emin mi?
-verim alması gerektiğinden emin?
-aman ne başarı!
-öyle deme.
-niçin?
-çoğu verim alması gerektiğini söyler, sorsan emin olduğunu da söyler ama öyle değildir, yalnızca mahalle baskısıdır bu; fakat o, kesinlikle emin.
-neyse, siktir et... budalalık ediyor bence.
-hayır hayır... sadece aylaklık... bırak dinlensin iyice ve güç toplasın.
-durdukça güç kaybediyor, farkında değil mi-siniz?
-bilmiyorum, bu da bir teori?
-o değil de içsek be hocu?
-olmaz.
-neden?
-onun sözü var.
-sen hepten sapıttın.
-niçin?
-senin sözün yok, onun sözü var?
-olsun, şu sıralar bana daha yakın; o yüzden ben de ona yakın olmalıyım.
-ne yani, hangimizin karakterine daha uygun davranıyorsa, o dönemde biz de ona mı benzeyeceğiz? aah! salaklık ediyorsun sen.
-öyle ediyorum ya da etmiyorum, seni ilgilendirmez.
-neyse, bir şey diyeyim mi?
-de.
-mına koyim... hihihehehe...
-çıldırdı iyice... gitmiş... neyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder